Умови повернення та обміну товару

Умови повернення та обміну товару – Наша компанія здійснює обмін та повернення меблів відповідно до законодавства України, зокрема Закону України “Про захист прав споживачів” від 15.12.1993 р. із наступними доповненнями, Правилами продажу товарів.

Повернення обміну меблів належної якості:

1.Покупець має право на повернення-обмін придбаних меблів, належної якості, протягом 14 днів, за винятком дня покупки.

2. Поверненню та обміну підлягають меблі та аксесуари, які не були у вжитку та не втратили свій товарний вигляд, не мають пошкоджень: відколи, подряпини, потертості

3. Меблі не збиралися і не встановлювалися, збережена цілісність упаковки та тари.

4. Збережено всі ярлики, цінники, маркування та інструкції.

5. Пред’явлений товарний чек та накладна, що підтверджують що меблі придбані саме в нашому магазині.

Вартість меблів повертається повністю, за умови, що меблі будуть доставлені Покупцем самостійно до нашого салону “Злато” за адресою: м.Кропивницький, вул.Набережна 9, не втративши свій товарний вигляд.

Якщо меблі будуть доставлені нашою компанією або ви отримували БЕЗКОШТОВНУ ДОСТАВКУ, як подарунок від наших компаній, то транспортні послуги віднімаються від сплаченої суми.

Гроші повертаються в день повернення меблів, за умови наявності їх у касі підприємства або протягом 7 днів. Для отримання грошей Покупцеві необхідно мати при собі

паспорт та код.

Не підлягають поверненню меблі :

1.Яка вже збиралася та встановлювалася.

2. З ушкодженнями.

3. Привезена чи виготовлена на замовлення.

Не приймаються матраци без упаковки (з порушеною упаковкою).

Як і будь-який товар, меблі мають гарантійний термін експлуатації.

Гарантійний термін установлюється виробником.

Гарантійне обслуговування здійснюється за умови пред’явлення Покупцем чека, накладної та дотримання правил встановлення, експлуатації меблів.

Гарантія не поширюється на такі дефекти:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу

  • пошкодження внаслідок зміни конструкції, перевантаження або використання меблів не за призначенням

  • пошкодження спричинені неправильним встановленням та експлуатацією меблів

  • механічні пошкодження, що сталися з вини Замовника

Комплектність замовлених меблів, а також збереження крихких елементів проводитися в присутності Замовника відразу після доставки.

При виникненні проблеми, зв’яжіться з нами зручним для Вас способом. Усі рекламації розглядаються у строки, передбачені законодавством.

 Якщо товар придбано з доставкою, то при поверненні товару вартість доставки не повертається.

Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 3 ст. 4 Закону України “Про захист прав споживачів” споживач зобов’язаний:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем) документації на товар;

2) у разі потреби роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернеться за роз’ясненнями до продавця (виробника) або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції;

3) користуватися товаром відповідно до його цільового призначення та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;

4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виробником у товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товаром такого роду. 

Догори